söndag 14 mars 2010

Baddags för flickor...






Nu badar mina små busungar i badkaret här hemma.. Hihi... Alltid lika kul att studera dom när dom leker tillsammans..

Jag har jobbat idag medans Marcus har varit i Agustendal med tjejerna och åkt rutsch kana. Hihi.. Dom hade haft väldigt kul iaf. Ska gå dit med dom på lördag när jag är ledig.. För jag hoppas att Linda kommer över på eftermiddagen/kvällen och hjälper mig med håret.. Åhh... Ska bli skönt att bli fin igen.. Hihi..

Min vecka ser ut så här:
Måndag: Jobba 8-15.30
Tisdag: Köpa present till mamma. Barngympa 18-20



Onsdag: Jobba 7.30-15
Torsdag: Jobba 7-15. Barngympa 18-20



Fredag: Jobba 14-21
Lördag: Ledig! Fixa håret och mysa med barnen.
Söndag: Jobba 8-17.30

Det blir en skön vecka med mycket skoj..

Här kommer lite bilder på busungarna i badet..










































Kanske skriver mer sen..

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar