måndag 22 mars 2010

Grusig i halsen...

Haha.. ja, eller hur man ska förklara det. Jag känner mig lite rispig i halsen då.. Ännu värre..
Jaja, jag var på vårdcentralen idag och kolla, men dom hittade inget. Skönt!

Blev fin i håret i lördags.. Stort tack till Linda! Puss på dig älskling, är super nöjd. Hihi. Känner mig så fin nu. Äntligen har jag fått det gjort..

På lördag blir det utgång med Linda, vart vet vi inte ännu.. men det hinner lösa sig. Hihi..

Annars då? Jobbade fredag kväll, ledig lördag, jobbade heldag igår. Jobbar ikväll 15-20.. Jobba imorgon 7-14.. Skön dag imorgon, förutom att jag har barngymnastiken.. men det går.. Får bita ihop sista 2 månaderna.. Sen är det över, aldrig mer Medley! *Längtar*


Jasmine börjar bli bättre.. hon äter 6:e dagen på penicilinet nu.. det är sista dagen på fredag.

Men nu kommer ny bild på mig så här ser jag ut... Hihi...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar