torsdag 11 mars 2010

Irriterande jävla männsika!



Blir så jävla trött på en viss person som är så förbannat irriterande på jobbet.
Idag var han på mig igen om en grej som jag inte vill gå in på men det gäller jobbet.
Han sitter och irriterar mig, behandlar mig och talar till mig som att jag vore den största jävla bimbon som existerade.. Blir så trött på dig!
Till slut orkade jag inte höra hans jävla tjat, med tanke på att han sa att jag inte behövde skrika (Jag skrek inte! Jag ändrade endast mitt tonläge, inte ljudnivån!)
Så jag reste mig upp och tog mina grejer och gick där ifrån istället för att slå sönder honom. Jag var bara sekunder ifrån. Hade han öppnat käften hade det smällt.. Det kan jag lova! *Arrghhh, morr, mrfff*
Jag var till ohc med på väg att åka hem för att jag inte orkade med honom.. Men jag kunde inte svika mina barn på gymnastiken som räknade med mig..

Men jag kan inte förstå hur en människa kan vara så irriterande som honom.
Men han har väl fått för sig att förstöra för mig och irritera mig eftersom att jag inte sa att anlediningen till varför jag hoppas av barngymnstiken var pga en annan medarbetare. Utan sa den riktiga anledningen som är att jag måste tänka på min ekonomi och min familj.

Jag låter mig inte bli trampad på längre. Det fanns en tid när folk kunde göra det, men det är över nu..

Bara för att jag har blont hår betyder det inte att jag är en korkad bimbo.. Tänk på det innan du behandlar mig som en.. Du får bara ett helvete till liv tillbaka i så fall..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar