onsdag 17 mars 2010

Jasmine...

Är hemma med en sjuk Jasmine idag. Blev väkt klockan 4 imorse av att Anastasia kom in och skulle mysa i sängen med mig. Sen vaknade jag till igen vid 4.45 av att Jasmine gråter och har ont i halsen och ont i örat..
Ringde till vårdcentralen och fick en tid omgående. Det visade sig att hon har en liten inflamation i örat och att hennes halsfluss inte gade hunnit läkt ut. Så nu är det en ny penicilinkur i 10 dagar.. Stackars unge..
Vi köpte hem jordgubbar och choclate chips coockies.. Inte ens det vill hon ha.. Då är hon sjuk! Hon vill bara ha vatten och sova..

Hoppas bara att Anastasia klarar sig.. hon är lite hostig, men hon äter som hon brukar så. Annars är det bara att gå upp med henne till läkaren också..
Idag fick jag vara hemma, men Marcus blir hemma imorgon och på fredag. Jag kan inte vara hemma och vabba hela tiden..

Nej, dags att pyssla om min lilla sjukling.

Skriver mer sen.. Puss puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar