fredag 12 mars 2010

Bye bye jobbet...

Japp.. Sa upp mig från jobbet idag. Kändes som helt rätt beslut.
Har fått nog av alla påhopp och anklagelser.. Känner mig väldigt kränkt och orättvisst behandlad. Men lär aldrig få rätt hos facket hur mycket jag än skulle vilja klaga. Därför lämnar jag jobbet med huvudet högt.
Har det bättre på Traneberg. Trivs mycket bättre där och får mer dagtids pass..
Jobbet var bara kvällar och helger.. Inte vad jag vill ha med tanke på att jag har 2 små barn hemma.. Jag måste få se mina barn mer än 1 timme/dag.. ca 9 timmar/vecka... Det är helt sjukt.. men jag har inte sett dom så mycket mer än det när jag jobbat på där.. Det är inte klokt..

Enough is enough..

Mina barn går före allt annat.. Spelar ingen roll hur mycket pengar jag tjänar eller inte.. jag måste hinna se mina barn.

Nej, nu ska jag lägga mig och titta på tv..
Skriver mer imorgon..

Tack för idag Linda! Underbart att se dig, du var sååå vacker! Kom ihåg det. Du är underbar! Älskar dig!




Mina små änglar...

1 kommentar: