onsdag 24 mars 2010

...

Vet inte om jag är bjuden på söndag när mamma fyller år.. Min bror ska dit med sina barn och jag får inte ens veta vilken tid... Får se om det ens blir något firande.. Känns inte riktigt som att man tillhör sin egen familj längre.. Vet inte hur jag ska förklara..

Ska försöka gå förbi mamma imorgon när jag varit på BVC med barnen klockan 10.00.
Sen ska jag hem och tvätta klockan 12-17.. så jag kommer att ha lite stressigt..
Direkt när jag är klar med tvätten så ska jag iväg på barngymnastiken..

Tjoohoo... Den enda dagen man är ledig så är det stress och annat att fixa med...

Jobbar på fredag kväll.. funderar på att åka till fridhemsplan på dagen och gå på In och finn.. Länge sen jag var där nu..

Nej, nu ska jag kasta barnen i säng sen ta det lite lugnt själv.. Behöver få lite egen tid någon gång den här veckan..

Puss så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar