måndag 15 mars 2010

Dricka te..

Ligger i sänge noch dricker te.. så gott..
Finns inget bättre än svartvinbärste med lite honung i..


Har haft en jobbig dag på jobbet.. Släppat en massa matvaror och gjort illa min axel efter att ha hjälpt en tant.. Blir så trött på henne.. Hon kan mer än det hon gör.. Men så fort det kliver in en man så kan hon göra ALLT..
Man kan bli irriterad för mindre..

Marcus får lov att massera mig med tigerbalsam när jag har bloggat klart sen.. Nu ska jag avnjuta mitt te.. Mums!

Imrorgon är jag ledig.. eller ja.. jag ska ha barngymnastik imorgon kväll..
Annars ska jag ta det ganska lugnt imorgon.. ska gå ner till centrum och köpa en present till mamma, ett våffeljärn dubbel! Det ver jag att hon kommer att gilla.
Måste köpa en liten present till min elev som ska sluta på barngymnastiken.. *Snyft*
Har gett henne min mailadress iaf.. Vill hålla kontakten med henne.

Nej, nu ska jag begära massage.. Får se om jag skriver mer sen..
Puss puss så länge...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar