tisdag 30 mars 2010

Skön dag på jobbet..

Gillar verkligen mitt jobb.
Men det var inte så kul att bli uppringd halv nio i morse när man har tvättstugan. Men jag tänkte att jaja.. jag kan hoppa in och jobba från halv elva.. ingen fara.. Det blir bara extra pengar som jag kan stoppa undan till körkortet och Thailand..

Jobba imorgon.. skönt med dag pass. Så kan man ta det lugnt imorgon kväll.. Får se hur det blir till helgen. Det lär behövas folk. Som vanligt!
Men det är trivsamt, jobbar man med rätt personer så är det ett kul ställe att jobba på och tiden flyger förbi.
Självklart är det tungt till och från, men det är så kul!

Jag ska gå på en demens utbildning på jobbet. 4 tisdagar på raken, med start nästa vecka. Ser fram emot det. Det är alltid lika kul med utbildningar. Hihi..Längtar!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. Nu ska jag sova..
Skriver mer imorgon.. Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar