lördag 20 mars 2010

Tvättstuga och mensvärk..

Kanske inte den bästa starten på en lördags morgon, men vad ska man göra? Tvätten tvättar inte sig själv.. och ingen annan tvättar den heller för den delen.. Hmm.. börjar tröttna lite på att jag alltid ska behöva stå och tvätta och städa så fort jag är ledig. Man är väl två som ska dela på ansvaret eller? Tydligen inte.. Bara jag förväntas ta hand om det så fort jag är ledig.. Fick till och med en kommentar i veckan som gjorde mig lite irriterad.. Eftersom att jag jobbar har börjat jobba 100% även jag numer.. så tycker jag att man kan hälpas åt.. allra helst när han också var hemma både torsdag och fredag..
Nej, då slänger han ur sig.. "Är inte du ledig på lördag då?" Va?!?!?!?!
Ska jag behöva gå upp 7 på en lördag morgon för att tvätta? Jag jobbade igår kväll och ska jobba imorgon hela dagen! Ska inte jag kunna få vila lite också? Nej.. tydligen inte..

Skönt att få vara leidg nästa helg.. Jag ska ut på lördagen med Linda iaf.. hoppas att vi blir fler..
På söndagen ska jag ha en riktig sovmorgon, ska inte gå upp före 10.. Jag kommer att vägra.. jag måste få ta igen lite sömn nu också.. Pallar inte hur mycket som helst..

Nej, dags att gå ner i tvättstugan igen..

Lär skriva mer sen..
Linda ska komma över och hjälpa mig färga håret.. Längtar! Det blir lite tacos till middag också.. Hihi..

Myspys, men inte så sent för min del.. börjar 8 imorgon så..


1 kommentar:

  1. Klart man ska hjälpas åt!!!! Slå näven i bordet och se till att han gör mer där hemma ;P

    Kram Elina

    SvaraRadera