fredag 12 mars 2010

Linda + Tess = Sant!

Hihi... Ja, idag ska jag träffa Linda. Har inte sett henne sen i Januari när vi var ute och käkade middag..
Vi måste skärpa oss nu. Måste försöka ses några ggr i månaden. Om inte fika så på ett glas vin hemma hos någon av oss.
Nu när jag också har börjat på ett nytt jobb med lite bättre förhållanden än det andra skit stället så känns det som att man kan försöka styra upp saker och ting lite bättre.. Haha!

Men efter avslutningen nu i Maj så hoppar jag av barngymnastiken.. Känner inte för att vara kvar längre. Jag har för lite tid för mina barn när jag är borta 2 kvällar i veckan. Vill gärna vara hemma då.. Plus att jag får ta på mig för mycket extra jobb ändå hemma med att skriva brev mm.. Den tiden skulle jag kunna lägga på mina barn istället..

Nej, nu är det slut på slaveriet och start på ett nytt skönt liv.
Tjänar lite bättre också om inte annat..
Ska lägga undan pengar så jag och familjen ska kunna åka till Thailand 1 månad nästa vinter och antagligen då också kunna göra en operation när jag ändå är där.
Dom har några av världens bästa plastik kirurger i Thailand, men det bästa är att det kostar bara ungefär hälften där..

Nej, dags att sätta fart nu.. Ska möta Linda klockan 11 i stan..

Skriver kanske mer sen ikväll när jag kommit hem från jobbet. Jobbar 14-21 ikväll..

Puss!


Thailand...

1 kommentar:

  1. vad ska du operera?
    du behöver väl inte ändra dig..du är ju så fin som du är. Passa dig med att göra sånt utomlands, då ngt skulle gå riktigt fel. kan hända att inte din försäkring gäller här då.

    kram på dig snygging

    SvaraRadera