lördag 13 mars 2010

Min nya header....


Tack Bea för att du gjorde denna fina header till mig! Du är så snäll..
Är super nöjd. Nu ska jag bara komma på hur man fixa sido grejerna.. Hmm.. jaja.. Det där löser sig nog med tiden..

Annars då.. jag blev väkt 5.24 imorse.. inge kul start på dagen när man vet att man ska upp tidigt imorgon också för att dra iväg och jobba.. Blää... inge kul med heldagarna..
Men det ger pengar.

Jag och Linda kom överens om att vi ska ut den 27 Mars.. Skulle egentligen på en klass återträff då.. men det blir inget. Spelar inte mig någon roll.
Trevligare att gå ut med folk man tycker om..
Ska kolla med Millan också..
Synd bara att Lotta ska ut påfredagen.. Men det kommer fler tillfällen.. Hihi..

Måste försöka hinna fixa mitt hår innan utgågngen också.. ser för jävlig ut i håret.. Världens utväxt juh!
Nej, nu är det dags att bli vår fin.. Hihi..


Dagsför mig nu att gå ner och ta tvätten igen..
Sen bär det av till Ikea.

Ska kolla på nnya hyllplan till vardagsrummet.
Ska sälja min bokhylla.. Expedit.. Någon som är intresserad? Säg till...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar