onsdag 10 mars 2010

I love my life!

Jag gör verkligen det.. Är såå glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen åt...
Fick ett sånt underbart samtal för en stund sen så jag kan inte sluta le..
Det var min handläggare på arbetsförmedlingen som ringde och jag förklarade min situation om mitt nya jobb och attt jag kan jobba heltid på min timvikarie tjänst eftersom att det finns så mycket pass som det saknas folk på..

Så jag känner att Medley inte har mycket längre att ge mig varken i jobb eller i annat..
Så jag kommer att säga upp mig i samband med att barngymnastiken är slut för den här terminen.. Ska bli så skönt att slippa det stället.. Aldrig mer höra något gnäll ifrån vissa personer där.. Inga fler sura kunder som bara ska gnälla..
Bara mys på Traneberg med gamla människor.. Där jag hör hemma!

Åhhhh! Underbart! Kunde inte ha fått ett bättre slut på den här dagen än detta.. Hihi...

I love my life!

Nej, dags för en kopp te och mys med familjen i sängen framför Bolibompa..

Puss puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar