måndag 29 mars 2010

Körkort..

Japp.. nu har jag bestämt mig, nu ska jag fixa körkortet.. Är trött på att inte kunna vara "fri".
Det är skönt att kunna hoppa in i bilen och åka till jobbet, inte vara beroende av någon annan för att ta mig någonstans. Om jag vill åka på ikea, eller åka och handla själv om Marcus jobbar eller något.
Så jag känner att Thailand får vänta. Körkortet är prio.1, så får vi se hur det blir med Thailand.. kanske åker lite senare nästa år istället. Behöver kanske inte åka i Januari, man kanske kan åka i mars, april istället.. Får se hur det blir..

Som jag skrev igår så skulle det säkert bli ändringar i schemat. Jag ska jobba imorgon kväll.. 14-20.30..
Behöver lite mer tider med tanke på att jag var ledig 3 dagar i förra veckan..

Nej, nu ska jag strax lägga mig.. orkar inte skriva så mycket mer nu.. trött efter kvällen. Men jag håller ihop.

Har fått tid hos tandläkaren förresten. Ska dit den 19 April för att ryka ut min sista visdomstand, äntligen!
Ska bli skönt att bli av med den.

Nej, nu får det räka för ikväll..
Puss puss!



2 kommentarer:

  1. Hoppas du klarar körkortet, det vore riktigt roligt. Tänk att kunna åka iväg när man vill och slippa passa tider för t-bana och bussar?! Jag önskar att jag också hade råd med körkortet men jag är lat och fattig, orkar inte spara tillräckligt.

    Ha de bra! :) ...o lycka till.
    / Eric

    SvaraRadera