tisdag 9 mars 2010

Slappar dag...


Idag sak jag slappa. Så skönt..
Har lämnat barnen på dagis och har nu krupit ner i sängen igen med en kopp te. Kollar lite på "the voice" på kanal 5.. Rätt kul.. Hihi..
Sen ska jag försöka vila en liten stund. Måste det om jag ska orka jobba sen ikväll och imorgon. Försöka få tillbaka lite krafter.

Måste försöka få lite hjälp med min blogg sida.. Ska se om någon vill och kan hjälpa mig.. Hihi..

Hmm... Fadde har gått och blivit "ståuppare"! Hahahaha!!! Katastrof.. snacka om medelålders kris.. Pinsamt..
Snälla Fadde lägg ner, inse att du är gubbe och inte 25 år längre..

Resten av min vecka ser ut så här:
Tisdag; Barngymnastik 18-20..
Onsdag; Traneberg 8-16..

Torsdag; Tvätta 7-12, barngymnastik 18-20..

Fredag; Traneberg 14-21..

Lördag; Ledig!
Söndag; Traneberg 7.30-15.30..

Med plats för förandring..Hihi...


Så det är en rätt skön vecka ändå.. Får se om man kanske hinner med och träffa någon söt kompis jag inte sett på länge.. ~*Linda*~

Måste skärpa mig på att hinn med mina vänner.. Men det känns alltid som att det är något annat i vägen.. Lite jobbigt, men så är det närma när små barns mamma..

Nej, nu ska jag försöka vila lite..

Puss puss!

~*~Linda och Jag~*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar