fredag 26 mars 2010

blottare...

Fy fan.. ursäkta, men jag kan inte hålla tillbaka. Blev utsatt av en blottare ikväll när jag var på väg hem från jobbet. I trappan när jag skulle till t-banan står en pundare och visar det lilla paketet och frågar om jag vill hjälpa honom. Jag blev illamående, arg, ledsen, upprörd, rädd.. Ja, alla känslor svepte över mig så jag visste inte hur jag skulle reagera.. Jobbigt var det för direkt när jag klev in genom dörren så började jag stor gråta i famnen på Marcus..
Usch!!! Inget jag skulle vilja att någon annan ska behöva uppleva, det var inte trevligt..

Annars då... Just nu sitter jag och dricker lite rödvin för att få slappna av lite och få lite ro i kroppen.. var alldeles upprörd när jag kom hem..

Nej, dags att återgå till min Marcus och mys med rödvin..
Imorgon blir utgång med fina flickorna!

Puss puss så länge..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar