tisdag 16 mars 2010

Fördomar...

Hmm... man märker att folk har fördomar..
Är man blond och älskar att klä upp sig i tex kjol och klackar så får man direkt glopord som bimbo..
Varför då?
Nu är jag blond, jag älskar att ha kjol och vill fixa mina bröst. Är jag en bimbo då?
Skulle jag ha varit brunett som älskade att klä mig i kjol och fundera på en bröst förstoring så skulle ingen höja på ögonbrynen. VARFÖR?!?!?!
Folk är fördomsfulla! Helt sjukt..
Tycker inte om denna värld.. Skulle jag ha bott i Los Angeles skulle ingen tycka att det var konstigt. Då skulle alla tycka att man var normal.. Hmm... Skumt! Kanske ska flytta till LA..

Jag är nöjd med resten av min kropp. Eller ja.. lite mer rumpa skulle jag vilja ha.. Men den lägger jag aldrig på, förutom när jag är gravid. Sen är den borta!
Men jag har velat fixa mina bröst så många år och nu har jag äntligen bestämt mig för att göra det.
Jag ska inte se ut som Kissie! Barbidocka.. Haha..
Nej, lite större bara så man kan fylla ut en bh.. (Känner mig som en 10-åring när jag ser mig själv i spegeln..
Nog för att Marcus älskar mig för den jag är, men jag vill också vara nöjd med min kropp.

Nej, fortsätta njuta av mitt te och kolla på Cougar town.. Sen ska jag sova..

Puss puss så länge!

1 kommentar:

  1. Hörrudu hjärtat! I mina ögon kommer du alltid vara en bimbo.. eller rättare sagt: The Bimbo! hehehe.. Men du vet att jag stöttar dig oavsett vad du vill göra.. och nej! det är fel av folk att ha fördomar..

    Men samtidigt vet jag att ingen rår på dig.. Ditt humör är fan inte att leka med..
    Pussar och kramar
    Babysis, Ihna

    SvaraRadera