lördag 13 mars 2010

Vår städning...

Rejäl vårstädning kan man lugnt säga...
Sålde min bokhylla i förmiddags. Så skönt att bli av med den stora grejen.. Den tog upp halva vardagsrummet kändes det som. Men nu är den borta!
Var ute på Ikea och hittade super snygga hyllplan. Lack i färgen brunsvart. Köpte 3 stycken. Kommer att bli så bra. Hihi..
Var in på Plantagen också och köpte nuy blomjord och nya krukor.
Så nu har jag planterat om dom 5 gröna växterna vi hade i vårat hem.. Vem vet, kanske blir fler nu.. Haha..!

Skönt är det iaf att jag har börjat röja lite ur mitt liv. Kastar en massa gamla grejer, ska kolla med lillasyster om hon vill ha lite böcker annars kastar jag dom. Känns onödigt attha en massa böcker som man inte ens läser.

Ska röja ur lite skåp också någon dag när jag är ledig. Tänkte skicka upp på vinden så länge för att sen sälja iväg på Loppis. Man kan inte spara på allt skit!

Man behöver rensa ut hemmet till och från.. Det är bra!

Ut med det gamla och låt det stanna där.. Enkelhet är skönast.. Haha!

Puss så länge...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar