torsdag 25 mars 2010

MIn lilla syster...

Blev så glad över Att träffa henne idag på tåget. Min lilla söta Pepsi. Fick lite förklaring om söndag. Så nu vet jag vad som Gäller .. Vi får fira Både mamma och henne den 11 April istället. Kanske är Bättre Med tanke på Att inte alla är hemma helgen den här.

Får gå förbi på lördag med tjejerna så dom mormor får träffa. Marcus ska iväg på lördag med sin mamma, så jag är hemma med bustrollen själv .. Så jag får försöka underhålla dom på bästa Sätt .. Hihi ..

Ikväll hade jag Gymnastiken, det gick bra. Vi vet inte riktigt vad vi ska ha för tema på avslutningarna. Cirkus, Regnbåge, Sommar, Kändis? Ja, många Förslag ..

Nej, nu ska jag Fortsätta njuta av mitt te.

Skriver mer imorgon. Puss puss!




Toksötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar