tisdag 23 mars 2010

Trött..trött..trött...

Uppe halv sex imorse för att börja klockan 7 på Traneberg. Men jag var i tid och körde på till klockan 14 när jag fick gå hem.. Hmm.. dumt pass det där egentligen.. Men men.. Imorgon jobbar jag 8-15.. lika löjligt det passet också. Men vem orkar bry sig..?

Efter en dag på jobbet så gick jag och hämtade barnen lite tidigare än jag skulle, skönt att få en liten stund med dom innan jag skulle iväg och ha barngymnastiken. Snart är den över också.. Terminen slutar 25 och 27 Maj.. Skönt.. sen ska jag bara ha äldreboendet hela sommaren. Najs!


Har ont i min rygg, ska ta en tablett och lägga mig sen.. ska bli skönt..

Jag gillar verkligen Facebook.. jag har fått konakt med en gamal vännina till min mamma och en gamla lekiskompis.. Helt sjukt.. Haha! Men det är coolt..

Nej, dags att lägga ner datorn nu.. Skriver mer imorgon antar jag..

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar